حضور شرکت مولتی کافه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران
بخش هایی از مصاحبه با حسین بابایی، معاونت فروش و بازاریابی شرکت صنایع قهوه پارت سازان
· لطفا توضیحاتی در مورد روند و تاریخچه فعالیت شرکت در این حوزه بیان کنید.
شرکت صنایع قهوه پارت سازان (مولتی کافه) در سال 1386 فعالیت خود را با هدف تامین نیاز کشور، از مصارف عمومی گرفته تا خوراک کارخانه های صنایع غذایی، بازار عمده فروشی و اصناف به انواع قهوه آغاز کرد. این شرکت با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص، توانایی تولید انواع مختلف قهوه های دم کردنی، فوری، محصولات میکس مرتبط با قهوه، شکلات داغ و محصولات مشابه را با کیفیت و مزه عالی دارد.
· چه ویژگی و مزیت های منحصر به فردی برای محصولات خود قائلید؟
امکان تولید محصول مطابق ذائقه ایرانی، تنوع محصولات، تنوع بسته بندی، عدم محدودیت در تولید و تازه بودن محصولات به جهت تولید در داخل و مهمترین آن کیفیت خوب همراه با قیمت رقابتی و مناسب را می توان بخشی از مزایای مولتی کافه نسبت به رقبا ذکر کرد.
· استقبال مصرف کنندگان از محصولات شما چگونه بوده و چه راه هایی برای اطلاع از ذائقه و خواست آنها دارید؟
استقبال مصرف کنندگان خوب بوده است. بخش ارتباط با مشتری ما یک بخش فعال در شرکت بوده و همواره پاسخگوی مصرف کنندگان و پذیرای نقد و توصیه های آنها است. روزانه ده ها تماس با بخش ارتباط با مشتری ما برقرار می شود. علاوه بر اینها، روزانه پیامک های زیادی برای ما ارسال می شود. خیلی از این تماس ها و پیامک ها حامل پیام رضایت مشتری است و برخی نیز حامل پیام های توصیه ای آنهاست.
· چه دورنمایی در بازار برای برند خود تصور می کنید؟
با امکانات، توانایی ها و مزیت های گفته شده، روز به روز بر شمار مشتریان این برند افزوده می شود و این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند. هدف ما تولید محصولی با کیفیت هر چه بهتر و قیمت مناسب تر می باشد. با این روند این برند در آینده نزدیک جزء برندهای مطرح و اول در زمینه قهوه خواهد بود.